torsdag 22 oktober 2009

Hej alla!

Hej! Efter mycket tjat och skäll har husse äntligen gått med på att låta mig starta en blogg. Det enda kravet han hade var att han skulle få skriva lite då och då, kan jag väl gå med på.

För er som inte känner mig är jag en schäfer hane, född 071101 på Kennel Sniffer's (www.sniffers.se).
När jag var nio veckor gammal hämtade min husse Zebastian mig och tog med mig till Lund där jag nu har bott i snart 2 år.
Jag och husse tränar regelbundet, massa lydnad och sen något där jag får springa och bita i en person med en stor mjuk arm, det är superkul! Tydligen ska jag bli "Väktarhund" och följa med husse när han jobbar, ska skydda han eftersom jag är så farlig.....kan busarna få tro i alla fall.

Nu ska jag gå in och sova, är jätte trött. Men ni ska få läsa om mina upptåg och framsteg här på sidan, en och annan bild kan det också bli.

Vi Hörs! "grrr"

6 kommentarer:

  1. Shit va du blivit intelligent sen jag flyttade. Kan skriva o allt.
    Sjukt.
    :p
    Artonde November kommer jag hem o kramas med dig, men säg till husse att jag fan inte går på några promenader!

    SvaraRadera
  2. Det var på tiden!! Jag har massor av fina foto som du kan få låna!!

    SvaraRadera
  3. Matte kan intyga att man inte känner sig så kaxig när du kommer springande med öppna käftar och bara vill bita! även om man har en tjock skyddsarm på sig... :P

    SvaraRadera
  4. du får ju skriva lite nu när du har en blogg! :P eller ja, tvinga husse och skriva lite menar jag förstås.

    SvaraRadera
  5. Hörrdudu...Nu vill vi minsann se lite bilder på dig här!!! Bit husse lite så han hjälper dig att skriva!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kul att du har fått en egen blogg! :) Matte har oxå en men jag får inte skriva på den... *suck* Hon skriver bara en massa konstiga saker om mig... Tex det där om skorna! ;)
    Det va kul o träffas sist så det kan vi väl göra om? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra så det kan nog matte fixa! :)

    Kramar Irra
    http://denvilda.bloggagratis.se

    P.S Dig o mig emellan... Skorna va jättegoda!! *mums*

    SvaraRadera